Hampaiden laserhoito ja hammaslääkäripalvelut – Hyvinkää

Hammashoito ja hammaslääkäripalvelut – Hyvinkää

Olemme yksityinen laserhoitoon erikoistunut hammaslääkärivastaanotto. Toteutamme ammattitaidolla kaikentyyppisiä hampaiden hoitoon liittyviä toimenpiteitä, olipa kyseessä hampaiden valkaisu laserhoitona tai vaikka viisaudenhampaan poisto.

Toimipaikkamme sijaitsee Riihimäen keskustassa lähellä rautatieasemaa (noin viiden minuutin kävelymatka) ja meille on erinomaiset kulkuyhteydet Hyvinkäältä, josta meille tulee paljon asiakkaita!

Kärsitkö hammaslääkäripelosta?

Hammaslääkäripelko on luultua yleisempää, sillä noin puolet suomalaisista pelkää hammaslääkärillä käymistä. Joillakin pelko on niin voimakasta, että käynnit jäävät väliin sen takia pitkäksikin aikaa. Haluamme tarjota pelkopotilaille ystävällisen ja kivuttoman palvelun, ja samalla karsia turhat hammaslääkäripelot.

Erikoisuutemme on pelkopotilaiden hoito sedaation avulla, eli lääkityksen avulla toteutettavana kevytnukutuksena, joka rentouttaa ja lievittää pelontunteita. Kun mainitset pelosta heti aikaa varatessasi, voimme tarjota hoidon sinulle sopivalla menetelmällä ja tehdä käynnistäsi mahdollisimman miellyttävän ja helpon tuntuisen!

Hammaskirurgia: Teemme asiantuntemuksella hammasleikkaukset, kuten viisaudenhampaan tai muun hampaan poiston. Suorittamiimme toimenpiteisiin kuuluu myös juurenpään leikkaukset, sekä pehmyskudosten kirurgiset toimenpiteet esimerkiksi silloin, kun kyseessä on leikkaushoitoa vaativa iensairaus tai limakalvomuutos.

Juurihoito: Syy juurihoidon tekemiseen on yleensä hammasytimen tulehtuminen. Juurihoidon avulla tulehtunut kudos saadaan poistettua, jonka jälkeen juurikanavat desinfioidaan ja hoidetaan paikallisella lääkeaineella. Juurihoidon jälkeen juurikanava täytetään ja tilanteesta riippuen hammas joko paikataan tai kruunutetaan. Hoito voi vaatia useamman hoitokäynnin.

Hampaan paikkaus: Paikkauksella voidaan hoitaa hampaiden lohkeamia ja kulumia, mutta yleisin syy hampaan paikkaukselle on tavallisesti reikiintyminen eli kariesvaurio, jonka etenemistä ei pystytä enää pysäyttämään. Tällöin vaurioitunut hammaskudos poistetaan ja tyhjä tila täytetään täyteaineella eli paikalla.

Iensairauksien hoito: Yleisimpiä hoidettavia iensairauksia ovat ientulehdus, sekä parodontiitti eli kiinnityskudostulehdus. Hoitoon kannattaa hakeutua mahdollisimman pian, kun huomaa poikkeavia oireita, esimerkiksi turvotusta, punoitusta ja verenvuotoa ikenissä tai muuta poikkeavaa. Mitä aikaisemmassa vaiheessa hoito päästään aloittamaan, sitä parempi on yleensä myös lopputulos.

Hampaiden valkaisu laserilla: Valkaisu laserhoitona on turvallinen ja erittäin tehokas toimenpide, jonka tulokset näet välittömästi; hampaisiin saadaan kaunis ja aiempaa huomattavasti vaaleampi sävy samantien. Jo yhdellä hoitokerralla saadaan aikaan vaikuttava ja luonnollisen näköinen lopputulos, joka on myös pitkäkestoinen. Laservalkaisu on kivuton toimenpide.

Esteettinen hammashoito: Yleisimpiin esteettisenä hammashoitona tehtäviin toimenpiteisiin kuuluu hampaiden valkaisu laserhoitona. Myös oikomishoito ja puuttuvan hampaan tai hampaiden korvaaminen implanteilla tehdään usein esteettisistä syistä. Posliinikuorilla eli laminaateilla taas saadaan toteutettua hampaalle uusi sileämpi ja kauniin värinen pinta, sekä samalla myös hammasrivistöstä voidaan tehdä symmetrisempi.

Protetiikka: Hammasprotetiikan ansiosta puuttuva hammas tai hampaat voidaan korvata erilaisten hammasproteesien avulla. Protetiikka pitää sisällään myös yksittäisten hampaiden korjaamiseen tai vahvistamiseen tarkoitetut kruunut ja laminaatit, jotka kiinnitetään hampaisiin. Proteeseilla saadaan aikaan kestävä lopputulos, joka on myös luonnollisen näköinen.

Palvelemme Riihimäellä helppojen kulkuyhteyksien päässä Hyvinkäästä. Ota yhteyttä ja varaa aika soittamalla numeroon 019-739898!